söndag 20 december 2009

Avdelning småskryt

På mitt arbete har vi en idrottsförening med många medlemmar och flera olika sektioner. Lustigt nog så finns där också en fotosektion. Fotosektionen är relativt livaktig och anordnar utflykter, tävlingar och en del kurser. Bl a finns en månadstävling där alla anställda är välkomna att skicka in bilder. Varje månad är det ett specifikt tema som gäller. Under det här året har fotograf Nina Grundemark varit enväldig domare. Då och då när temat verka kul har jag skickat in en bild. C:a 15-30 bidrag brukar komma in varje månad.

November månads tema var Mörker och med den här bilden kom jag faktiskt tvåa.


4 kommentarer:

  1. Roligt när det finns sektioner, även på min arbetsplats finns det sånna dock är inte fotosektionen kvar eftersom det inte finns tillräckligt med intresse. Bilden du visar är mycket bra, det jag gillar mest är trädet bakom bänken det tillför mycket spänning i bilden tycker jag.
    Morgan

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Morgan, en mycket bra bild med ett eget unikt uttryck. En spännande bild som jag kan sitta och fantisera om.

    SvaraRadera
  3. Kanonbild som ger en lite iakttagande känsla. Jag tycker att den är väldigt spännande och även vacker med sin mustiga svärta. Bra bra!

    Mycket kul att höra att ni har en aktiv fotosektion inom företaget också.

    //Tomas

    SvaraRadera
  4. Spännande och fin bild!
    God Jul...
    Bosse

    SvaraRadera